Ja. Ik weet het.
Dat is een dasring. Met het logo van Scouting. Deze word gebruikt om de scoutingdas vast te zetten.

De das is driehoekig van vorm en word deels opgerold. Een punt hangt op de rug naar beneden. De twee uiteinden worden vastgezet op de borst door de ring.

https://www.scoutshop.nl/fluiten-dassen-dasringen/05000.html
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Heervoldemort heel erg bedankt!! Top !!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedankt voor de juiste info!! Thnx!! Gr melrsd
HeerVoldemort
7 jaar geleden
Graag gedaan :-)
Ik heb er zelf 18 jaar mee gelopen. Die van mij is inmiddels een stuk lichter bruin en lijkt wel van suede.