waarom zijn de video's uit de collectie van het haagse videobank, niet te zien in een volledige scherm thuis?

Eerst kon ik thuis volledig beeld zien, niet zo lang geleden hebben ze het veranderd, ik weet niet wat de reden is, maar bij de meeste archieven is het wel met volledig beeld thuis te zien.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Link?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
http://www.haagsevideobank.nl/archieven/1551 Inderdaad lijkt een foutje te zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik zou een mailtje sturen met een klacht.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dat ga ik doen bij diegene die er over gaat, kan iemand mij nog een tip geven als ze het niet willen veranderen met welke reden dan ook?

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat mensen deze video's met een download programma naar binnen hebben gehaald en verder verspreid wat ze misschien niet wilden hebben.
Of het heeft met auteurs rechten te maken en zijn ze op de vingers getikt door brein.