Hoe oud zijn de bruidegom en bruid op deze foto: http://www.marijnvanlieshout.nl/wp-content/uploads/2015/03/FotoDocument-PSF.png?

Kan iemand mij een schatting geven van hoe oud de bruidegom en bruid op deze foto ongeveer zijn: http://www.marijnvanlieshout.nl/wp-content/uploads/2015/03/FotoDocument-PSF.png.

Additionele informatie: De foto komt uit omstreeks 1910, het gaat om een weversfamilie, de maker van de foto is Schmidlin te Tilburg. De bruidegom en bruid staan in het midden van de foto.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bamibal
9 jaar geleden
Het is wel een vrolijk stel bij elkaar....
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat ontzettend lastig schatten is dat, zeg!
Ivana
9 jaar geleden
Het zal ter ere van een 25 jarige bruiloft zijn? In die tijd trouwde men op een leeftijd van rond de 20/22. Mogelijk zijn ze rond de 45.
Ik ken dergelijke foto's uit mijn directe familie (de jeugd van mijn vader).
Toen zagen ze er op die leeftijd ook zo uit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik schat ook halverwege de 40.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben er toevallig achter gekomen hoe oud ze zijn, beiden zijn ze 30 jaar oud. Maar dat schatten is inderdaad niet te doen!

Het beste antwoord

Ik schat rond (mogelijk net onder) de dertig. Ik heb daar verder geen onderbouwing voor.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik schat een jaar of 38
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gezien de teruglopende haargrens van de echtgenoot denk ik omstreeks 45.