Zeer fraaie exemplaren worden voor ongeveer 55 per stuk euro verkocht.

Beschadigde exemplaren zijn heel veel minder waard en hou er rekening mee dat en muntenhandelaar er ook nog zijn brood mee wil verdienen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op catawiki wordt € 74,- gevraagd. Voor een fraai biljet zonder kreukels en vouwen.
Maar ik vraag het me af wat de gek er voor geeft. Catawiki speelt nogal hoog spel is mij opgevallen.