Hoe veel is een kogel uit de 2e Wereldoorlog waard?

Ik heb 1 kogel liggen uit de 2e Wereldoorlog hij kan niet meer gebruikt worden.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.2K

Antwoorden (2)

Die kogel uit de tweede wereldoorlog is niets waard daar zijn er zoveel van.
10 jaar geleden
ronron1212
10 jaar geleden
Denk dat je ze niet eens mag bezitten.
ronron1212
10 jaar geleden
waarde zullen ze niet veel hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is het materiaal niks waar als je het inleverd?
Het heeft altijd waarde, gevoelswaarde.

Wat je zou kunnen doen is het aanbieden aan een museum, zoals bijvoorbeeld het Oorlogs en Verzetsmuseum in Rotterdam. http://www.ovmrotterdam.nl/aanwinst.php
Misschien krijg je op een mailtje wel het antwoord dat ze er al genoeg hebben of is het museum er wel erg blij mee, je weet het nooit.

In geld zal het niet veel waarde hebben.