Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat deed Margaretha van Parma als landvoogd?

Wat deed Margaretha van Parma dagelijks en wat deed ze voor Nederland? Wat heeft ze eigelijk allemaal gedaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
782
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
krijg hier inderdaad toch het gevoel dat we hier iemand anders verslag zitten te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeten wij je werkstuk maken?
Lijkt me beter voor je om zelf aan de slag te gaan.
Dan leer je er namelijk iets van en onthoud je het ook, en dat is volgens mij de bedoeling.
itsme
14 jaar geleden
Doet me denken aan een geelgerande watertor. Of zo iets... maar dat zal Rockita niet begrijpen denk ik.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is niet de eerste keer dat ze veel over één onderwerp wil weten. Beetje jammer dat anderen je schoolwerk mogen 'opknappen'. Dat is niet de bedoeling van huiswerk.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik kan op al je vragen over Margaretha van Parma antwoord geven (en voor de punten gaan :-( ) maar kijk zelf even op internet bijvoorbeeld hier http://nl.wikipedia.org/wiki/Margaretha_van_Parma
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ps. wikipedia mag niet als betrouwbare bron gebruikt worden voor verslagen. Wel kun jij (rockita) de informatie vergelijken met andere informatie die je over Margaretha hebt gevonden. En als dit klopt, mag je de informatie als 'betrouwbaar' beschouwen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding