Wie weet waar dit koperen voorwerp voor dient?

Het is 30 cm. hoog en heeft een diameter van 23 cm. Boven in de schaal zitten gaten in een stervorm. Ook rondom het voorwerp zijn openingen. Graag willen we ook weten of iemand weet hoe oud het is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het lijkt wel ondersteboven te staan! Je ziet duidelijk aan de bovenkant een soort "pootjes".
j5m
11 jaar geleden
Kijk eens op de site www.gratisadviseurs daar kun je deze foto laten zien en krijg je antwoord .
Registratie kost niets.

Antwoorden (1)

Het lijkt nog het meest op een reukvat of wierookvat, waarvan dan alleen wel het deksel zou ontbreken, want die zitten er meestal op.

Over ouderdom of herkomst is zonder het in levende lijve te zien danwel heel veel verstand van de materie eigenlijk op deze plaats niks te zeggen. Wellicht dat een antiquair je verder kan helpen.