Zit je soms bij Dalever in de klas? Zie link.

Voor het antwoord kun je kijken op wikipedia en zoeken naar Delft, Staten Generaal en Willem van Oranje. De laatste werd daar vermoord. Een stukje van wikipedia hierover:

"Enkele uren na de moord werd in Delft een vergadering van de Staten Generaal gehouden. In de kantlijn van het verslag schreef iemand de laatste woorden van Willem van Oranje: "Mon Dieu ayez pitie de mon âme; Mon Dieu ayez pitie de ce pauvre peuple" (Mijn God, heb medelijden met mijn ziel. Mijn God, heb medelijden met dit arme volk)"