Hoe heet deze toren in Londen?

Toegevoegd na 42 minuten:
Ik weet dat het in de buurt van Parliament Square staat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
verdorie ik wilde het graag voor je opzoeken maar google afbeeldingen laadt maar niet :-| sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jeetje... maar hoe wil je dat dan opzoeken? Heb het al geprobeerd met een google app op m'n iPhone, maar die pakt hem niet. Normaal pakt hij het wel. Maar vanaf m'n scherm is het blijkbaar te slechte kwaliteit.

Het beste antwoord

Dat is de "Her Majesty's Treasury", en dit is wat ze daar doen.....

"Her Majesty's Treasury, informally The Treasury, is the United Kingdom government department responsible for developing and executing the British government's public finance policy and economic policy."

http://www.hm-treasury.gov.uk/home.htm

http://www.123rf.com/photo_5892994_hm-treasury-or-her-majesty-s-treasury-building-in-london-england.html

Ik heb even met paint zitten prutsen voor de locatie. Het gebouw staat precies in het driehoekje, bij de tekst "HM"