Welke slagen waren het belangrijkst in Japan?

Ik bedoel dus die slagen zoals: Slag om shanghai. We willen er graag 3 kiezen voor onze spreekbeurt. Ter attentie: Ik bedoel dus Japan in de WO II.

Slag om Guadalcanal
Slag in de Javazee
Slag om de Komandorski-eilanden
Slag in de Koraalzee
Slag bij Midway
Slag om Okinawa
Slag om de Salomonseilanden
Slag om Singapore
Slag om Shanghai
Slag in de Straat Badoeng

Heel erg bedankt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

voor japan was midway de belangrijkste slag
daar men er daar achter kwam dat men het niet meer kon winnen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Salomon Shanghai en javazee zou ik doen. Nergens op gebaseerd trouwens. Maar deze lijken me het interessants