Bestaat er een internetsite om molenstenen en slijpstenen te dateren ( met foto ).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat bedoel je precies? Molen- en slijpstenen die ooit een keer gebruikt zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Keesvi, ja ik bedoel molen en slijpstenen die ooit gebruikt zijn Ik bedoel niet van die kleine langwerpige slijpstenen maar van die grote ronde
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben bang dat ik je niet kan helpen. Ik kwam wel andere liefhebbers van molenstenen tegen: http://www.flickr.com/groups/1111378@N20/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moeilijke vraag. Ik heb even voor je gezocht, maar kon niks vinden. Misschien heb je hier iets aan?
Succes!
http://www.angelfire.com/journal/millrestoration/millstones.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Eeline bedankt voor je antwoord maar mijn engels is helaas niet zo goed.

Het beste antwoord

Ik heb voor je gezocht, maar ik moet een eerlijk antwoord geven: zo'n (Nederlandse, want dat wilde u) site bestaat helaas niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord maar helaas bestaat er niks jammer.