Duitsland is sowieso groter dan Nederland,is relatief dunner bevolkt,is economisch sterker en heeft lekkerder worst en grotere bierpullen.

Bovendien heeft het middelgebergten in het zuiden,terwijl Nederland hooguit een paar heuvels in Limburg heeft en Duitsland heeft (nog) meer bos.

Toegevoegd na 3 minuten:
overeenkomsten:
allebei hebben ze de Euro als munteenheid,hebben ze een taal die tot die der Indogermaanse linguïstische tak behoort én zijn ze beiden lid der Europese Unie,bovendien ook lid van de NAVO én ook nog van de Verenigde Naties.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zowel Nederland als Duitsland liggen in Europa, zijn democratieën.
Het meest opvallende verschil is de taal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een verschil:
De huizen zijn in Duitsland goedkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een verschil: Sandra Bullock spreekt Duits in Duitsland.(op het scherm welteverstaan)