Waar komt de term "Alabama Strong" vandaan en wat betekend het?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.8K
SimonV
7 jaar geleden
Nooit van gehoord. https://www.google.nl/search?q=Alabama+strong Waar kom je dat tegen?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Deze term werd zonder context gebruikt in een Amerikaanse documentaire.
fremar
7 jaar geleden
https://www.youtube.com/watch?v=1IhgvWpZU6I
tinus1969
7 jaar geleden
@DDens, welke documentaire?
Is het niet 'Alabama Song'?
Antoni
7 jaar geleden
Alles heeft toch (een) context? Waar ging de documentaire over en hoe heette deze?

Antwoorden (1)

"'Alabama Strong' is an effort to be another voice in Alabama and nationally of what we can do as an optimistic people."
-----------------------------------

"In een interview zei Griffith dat 'Alabama Strong' niet bedoeld is als een derde partij noch als direct alternatief voor 'The Tea Party'. In plaats daarvan noemde hij het een broedmachine voor politieke ideeën , speciaal voor mensen jonger dan 40 jaar. "(bron)

De term 'Alabama Strong' is bedoeld als positief geluid in Alabama en in het hele land.

"Parker Griffith, voormalig Senator uit Huntsville, Alabama, zei dat hij niet uitsloot om zich nogmaals in 2014 kandidaat te stellen, echter hij zei dat hij gefocust is op het optrommelen en verzamelen van ideeën via zijn nieuwe online inspanning, 'Alabama Strong'. "(bron)

Het is zeker niet bedoeld als '3e partij' of specifiek als tegenhanger van 'The Tea Party' (het negatieve geluid) (bron), nee, het gaat veeleer om alle negatieve geluiden, uitingen van kommer en kwel (dat het land onderweg is om communistisch te worden/bankroet gaat, over allerlei onzin geuit door nee-zeggers door negatieve tv-programma's die dit allemaal in de hoofden van de mensen planten) en wij zijn sterk en positief en onze kinderen gaan voor en niet zoals de nationale leiders voorstaan om zichzelf als belangrijkste te zien. Wij vinden de mensen het belangrijkste en met ons positieve geluid willen wij mensen energie geven en sterk maken.

'Optimism is contagious!' Optimisme is besmettelijk!