Waar komt de uitdrukking 'zo geil als een keukenzeil' vandaan?

Volgens mij van cabaret, maar ik kan het niet vinden. Iemand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha,ik heb er nog nooit van gehoord,maar zal men niet bedoelen dat het dan glad is?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Koud en plakkerig, maar het rijmt wel lekker!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken die uitdrukking niet, wel "zo geil als een pakje boter".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had een vriendin die altijd zei: "Ik ben zo gaar als boter" ik verstond dan meestal wat anders, liep iig altijd op een teleurstelling uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Overigens glijdt boter heel goed over keukenzeil, doe er je voordeel mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En een heet mes door diezelfde boter.

Het beste antwoord

Volgens mij van Harrie Jekkers uit het stuk

zaalparticipatie

Nee, nee, nee, nee, nee, nee niet allemaal als een stomme debiel gaan zitten klappen.
Broek uit en wippen met het hele zooitje! Kom op! Moet het licht uit? Kan mij...
Maakt mij niet uit! Wie zei dat: ik wil best b..., ik... Kom maar op: ik wou best beginnen,
Kom op! AIDS, AIDS, ook ge.. gelul! Allemaal gelul! Ik heb alles bij me: condooms,
Van die vrouwen... van die stofzuigerzakken. Ik heb de hele rotzooi! Kom op, effe lekker
Soppen Den Haag met z'n allen, leuk joh, kom op joh! En als jullie dan bezig zijn,
Hartstikke leuk, heb ik een heel leuk liedje d'r bij, heb ik speciaal er voor gemaakt:

We zijn zo geil als keukenzeil! Hartstikke...

Ik zing het pas als jullie beginnen hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is het inderdaad als grapje omdat er wel een liefde word bedreven op de keuken tafel waar dan weer keuken zijl op zou liggen maar did weet ik niet zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hoe presteert iemand het om een in de vraag correct geschreven woord foutief gespeld in het antwoord op te nemen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oo sorry maar ik ben dislectisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is het lysdectisch met een y