Wat is de waarden van suske en wiske strips? (Volledige collectie)?

5 maanden geleden
2.2K
Ikhebgeenidee
5 maanden geleden
Welke kwaliteit? Beschreven? Ezelsoren? 1e druk?
De meeste kun je al voor een euro op de rommelmarkt kopen. Moeten dus bijzondere exemplaren tussen zitten om veel waard te zijn.
ronron1212
5 maanden geleden
Suske en Wiske vanaf nummer 1 tot 63 hebben wel waarde de andere niet.
Pieterke
5 maanden geleden
Hier worden veel Suske en Wiske boeken aangeboden. Daar krijg je misschien een indicatie: https://www.catawiki.com/nl/s/?q=suske%20en%20wiske
Vortexxx
5 maanden geleden
Volledig collectie vanaf 1, of 67?

Geef als eerste antwoord