Waar kan ik particulier (en betaalbaar) een boek laten vertalen?

In dit geval vanuit het Duits en Italiaans.

een jaar geleden
1.2K
Cryofiel
een jaar geleden
Ik denk een student zoeken, of iemand anders die op zoek is naar een klusje.
Ozewiezewozewiezewallakristallix
een jaar geleden
Welke kwaliteit verwacht je ? Als het niet perfect hoeft te zijn is het met een beetje werk zelf te doen. Als papier je basis is: Scan je boek met een scanner of een camera en stop de pagina's in een ocr-programma ( ocr = optical character reader, een programma dat gedrukte tekst kan lezen en kan digitaliseren)
Die zijn er genoeg (gratis) te vinden op internet.
Als je tekst al digitaal is, dan kun je die stap overslaan. Voer vervolgens je tekst aan Google translate.

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende websites waar je particulier een boek kan laten vertalen. Kijk bijvoorbeeld eens op websites als Freelancer.com, Fiverr.com of Upwork.com. Daarnaast zijn er ook veel vertaalbureaus die particuliere vertalingen aanbieden.
9 maanden geleden