Wat is de titel van een kinderboek over een volwassen man die terug kind wordt?

Vroeger heb ik een kinderboek gelezen over een volwassen man die per ongeluk (heb geen idee hoe) terug kind werd. Op een bepaald moment wou de slotenmaker hem niet in zijn huis laten omdat er enkel mannenkleren waren en geen foto's, speelgoed, etc. van een kind. Verder weet ik er helemaal niets meer over sos

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Waarschijnlijk 'Ik ben Frederik, zei Frederik' van Joke van Leeuwen.
'Na een poosje kwam de slotenmaker terug.
'Je woont hier helemaal niet,' foeterde hij. 'Je houdt me voor de gek. Ik zie alleen mannenkleren hangen. En ik zie nergens speelgoed. Heb jij de kleren die je aanhebt hier weggehaald? Je bent hier vaker binnen geweest als er niemand was, hé?'
Ik bedoel de titel 'Maar ik ben Frederik, zei Frederik.
Toegevoegd op 11 augustus 2022 18:54: tekst
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden