Hoe heet de boekenserie waarin jongeren aan een muziekschool studeren waar ze ook wonen?

Ik ben op zoek naar de naam van een boek(enserie) waarin jongeren op een soort internaat wonen waar ze muziek studeren. Ik heb het gelezen in m’n tienertijd (ik kom uit 1997) en herinner me het als een van de coolste boeken die ik heb gelezen en zou het graag teruglezen.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Mogelijk bedoel je de serie "Star school" over Rockley Park, een middelbare school met een internaat voor leerlingen met veel talent voor zingen, muziek maken en liedjes schrijven. De auteur heet Cindy Jefferies en de Nederlandse vertaling werd uitgegeven bij Kluitman in Alkmaar.
De complete serie bestaat uit acht delen.
Toegevoegd op 25 maart 2022 22:23: tekst, afbeelding
Plaatje bij antwoord
Amadea
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Ja ongelooflijk!! Heel blij mee, bedankt!!
Antoni
2 jaar geleden
Mooi gevonden, @Amadea!