vinden jullie het ook zo erg dat Martin Bril het niet gehaald heeft/ gestorven is ?

Martin Bril

Weet jij het antwoord?

/2500

Sowieso is het heel triest als iemand zo vroeg overlijd en zeker op deze manier door een slopende ziekte. Ik denk dat niemand heir zal schrijven dat hij/zij een feestje heeft gevierd oid. Ik heb meermaals me flink geamuseerd met zijn collums in de Volkskrant. Ik hield wel van zijn stijl van schrijven, al ken ik hem verder niet.

Voor zijn familie en naaste omgeving is het erg. Ik ken hem verder niet, dus kan er eigenlijk green traan om laten.

Nee het doet mijn persoonlijk helemaal niks, ik ken de man niet persoonlijk en niet van naam. Het is naar voor de nabestaanden uiteraard, maar ik zit er niet mee.

Kende hem niet persoonlijk dus om hier nou (heel hypocriet) te gaan zeggen dat ik het zo vreselijk vind dat hij is heengegaan... nee. Wél vond en vind (!) ik wijlen Martin Bril een begenadigd frisse schrijver die bij machte was met een minimum aan woorden een eenvoudige sfeerschets te maken van de meest uiteenlopende zaken die aansprak en hongerig maakte naar meer.

Ha, die Cora42; Ik mocht zijn werk graag lezen en genoot van zijn kijk op alledaagse dingen. Ik zal hem persoonlijk misschien niet zo, maar zijn werk zeer zeker missen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100