Is er een Nederlandstalige vertaling van "The Art of the Deal" van Donald Trump?

De man is net president geworden maar ik kan dit niet vinden, het is zijn beroemdste boek. De boeken van Obama en Clinton zijn wel Nederlands vertaald.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.7K
Antoni
7 jaar geleden
Hij is al wel gekozen, maar wordt pas president op 20 januari 2017.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Zijn eerste boek The Art of the Deal in 1987 al verschenen. Hij heeft ongeveer 15 boeken geschreven. Enkele zijn in het Nederlands vertaald, zoals: Denk als een kampioen, Denk Groot, Denk als een miljardair.
De vertaling van The Art of the Deal zal binnenkort wel verschijnen.
Antoni
7 jaar geleden
Volgens @Amadea heet de vertaling "De kunst van het zaken doen" en eerder "De macht van het geld".

Het beste antwoord

Ja hoor, die is er: "De kunst van het zaken doen". Amsterdam : Muntinga, 1989. (serie: Management pocketboeken). ISBN 90-6766-506-1
[Eerst ook nog vertaald als: De macht van het geld. - Weesp : Centerboek, 1988. ISBN 90-5087-025-2].
Bronnen:
Amadea