Wie weet de schrijve of de titel van een boek dat het verhaal vertelt van een man (Harald(?)) die een wandeltocht maakt vaan 800 km?

Het speelt zich af in Engeland. Eigenlijk is hij van plan om een kaart te sturen, maar onderweg naar de brievenbus verandert hij van gedachten en begint aan een voettocht van het zuiden naar het noorden van Engeland.
Enige tijd gelefen dat ik het boek gelezen heb. Ik zou het graag nog eens lezen, maaar ik weet de naam van de schrijver en de titel niet meer.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Deze hier?:Rachel Joyce – De onwaarschijnlijke reis van Harold Fry
Harold weet niet waarom, maar van de ene brievenbus loopt hij naar de volgende. En de volgende. En de volgende. Zonder zijn kaart op de bus te doen. En zo loopt hij uiteindelijk 800 kilometer