Op welk boek is de serie Suits gebaseerd?

Ik zoek het boek waar de serie suits op gebaseerd is omdat ik de serie erg leuk vind.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Niet, wordt gewoon per aflevering door een team van scenarioschrijvers geschreven

Antwoorden (1)

Op geen enkel boek. De verhalen / scenario's / scripts zijn voor de serie geschreven, en (nog) niet in boekvorm verschenen. Dit zien we overigens bij heel veel series.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je overigens van dit soort verhalen houdt maar dan (veel) beter, kan ik je de boeken van John Grisham aanbevelen. Hij heeft een dikke 30 dikke pillen geschreven, dus je kunt er even mee vooruit ;-)
Veel van zijn boeken zijn trouwens verfilmd en zullen je ook wel bevallen.

https://nl.wikipedia.org/wiki/John_Grisham