common translated

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Rough translated of free intepretation
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
interpretation
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook 'rough translated' is niet eens grammaticaal correct.
"freely translated after"

Toegevoegd na 14 minuten:
Google daar maar eens op, dan zal je zien hoe vaak dat gebruikt wordt. Of hebben al die websites het volgens de minduimuitdeler dan fout?
Amadea
13 jaar geleden
Casually translated into
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'Loosely translated' zie ik het vaakst.

Toegevoegd na 11 minuten:
Als na de 'naar' de taal waar het ín is vertaald staat, dan is het:

- 'loosely translated to'
- 'loosely translated into'

Als na de 'naar' de taal waar het vanúít is vertaald staat, dan is het:

- 'Loosely translated from'

Als na de 'naar' de auteur staat, dan is het gebruikelijker om de woordvolgorde om te gooien:

- '[author], loosely translated, wrote <...>'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+! ziet er goed uit!
loosely translated kijk en luister maar:
translate.google.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij zijn die minnetjes alleen omdat je het hebt van Google Translate, hetzelfde antwoord boven jou heeft het zelfde geantwoord en vier plusjes. Van mij krijg je een +je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@lindamelodie: dank je wel, ik wilde juist de tip geven dat je kunt luisteren naar de uitspraak. Daar heb ik erg veel voordeel van. Dat anderen dat niet waarderen komt waarschijnlijk omdat ze niet even gaan 'kijken en luisteren'.