Wat voor een waarde hebben deze boeken?

Ik heb 3 boeken van Europa in al zijn heerlijkheid geschetst door Gerard Keller deel 1 en deel IV en deel V

Toegevoegd na 6 dagen:
Ze zijn niet in een nieuwstaat hij zou opnieuw gelijmd moeten worden.
Wat voor een waarde hebben ze dan en is er iemand in geinteresseerd?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Op de site antiqbook.com worden deze boeken ook aangeboden. Per set van 5 delen met de eerste druk uit 1890 lopen de prijzen uiteen van Euro 247,78 tot Euro 260,- Per deel in goede staat rond de Euro 30,-
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op http://www.boekwinkeltjes.nl/uitgebreid_zoeken.php?schrijver=&titel=Europa+in+al+zijn+heerlijkheid+&overig=&tweedehands=1&nieuw=1 lopen de prijzen (vandaag, 15 september 2014) uiteen van € 8,- voor één deel tot
€ 200,- voor de hele serie.
Antoni