Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand of het boek `Een kille dood` van R.D: Winfield (met inspecteur Frost) al eerder is vverschenen?

Ik bedoel dus of het boek eerder onder een andere titel is verschenen (in het Nederlands). Meerdere boeken over inspecteur Frost zijn nl. onder diverse titels verschenen en ik wil zeker weten dat ik het nog niet gelezen heb. Aan de beschrijving van de inhoud kan ik dit niet met zekerheid zeggen.

Toegevoegd na 28 seconden:
Ik wil via internet kopen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Originele titel: Hard Frost.

Vertaald:
Rechercheur Frost: een kille dood. ISBN: 9026983565. Salomons, Emile / Houten: Van Holkema & Warendorf . 2003. 383 p.
Rechercheur Frost: een kille dood. ISBN: 9046301184). Salomons, Emile / Den Haag: Stichting Uitgeverij XL. 2004. 350 p.

Het boek is dus niet eerder onder een andere titel verschenen.

Toegevoegd na 10 uur:
Het boek lijkt niet meer verkrijgbaar. Wel tweedehands bij bol.com en
http://www.boekwinkeltjes.nl/singleorder.php?id=126389524
(Lees meer...)
SimonV
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt.

Andere antwoorden (1)

De eerste uitgave, bij Centerboek te Baarn in 1995, verscheen ook al onder de titel "Een kille dood". Het ISBN-nummer daarvan is 90-5087-202-6.

De verdwijning van een jongetje, gevolgd door meer kindermoorden en verdwijningen, en daarbij onderlinge rivaliteit in zijn politiekorps maken de taak van een politie-inspecteur steeds zwaarder. Onorthodoxe werkwijze en doorzettingsvermogen leiden tot de oplossing.
(Lees meer...)
Bronnen:
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding