Waar gaat het boek les miserables boek 1 Fantine over?

Waar gaat les miserable boek 1 Fantine over? Ik heb dit boekje in het Frans gelezen en snap de hoofdlijnen wel maar niet hetgeen dat net iets dieper ligt. Dus heeft er iemand een samenvatting of kan iemand mij uitleggen Ook het einde snapte ik niet en ik krijg geen goede indruk van de Thenardiers en andere personen in het boek. Dit komt voornamelijk omdat ik in het frans veel zinnen niet helemaal begrijp en daardoor een deel mis.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leen bij bijvoorbeeld de bibliotheek de Nederlandse vertaling :-) Dan snap je het een stuk beter.

Antwoorden (2)

Misérables (boek)Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken

Cosette, illustratie Emile Bayard, 1862Les Misérables (Nederlands: De Ellendigen) is een sociale roman van Victor Hugo uit 1862. Hugo had vanaf 1842 aan het boek gewerkt
hier onder vind je de rest van de antwoorden
het boek is er ook in het nederlands
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier vind je een boekverslag:

Boekverslag Victor Hugo

Titel:
Les misérables

Auteur:
Victor Hugo

Jaar van uitgave:

Bestemd voor
Iedereen Scholieren.com redactie

Titel: Eventail, Les Misèrables, deel 1: Fantine et Cosette

http://www.scholieren.com/boekverslagen/21358