In de werken van Cicero komt de tekst 'de domo sua' voor, bedoel je die? Er zijn heel oude boeken (jaren '30) bij antiquairs te koop, maar de meest recente editie is een voor het Centraal Eindexamen samengestelde syllabus.

Syllabus CE Latijn 2004
Kernauteur: Cicero
Genre: Filosofisch proza
Titel: Tussen domus en forum
Cicero over individu en samenleving
aanbevolen editie: De officiis ed. M. Winterbottom OCT 1994; De finibus ed. L.D Reynolds OCT 1998; Laelius de amicitia ed. K. Simbeck, O. Plasberg BT 1917 (1997); De Republica ed. K. Ziegler BT 71969 (1992); De domo sua ed. R.G. Nisbet OCT 1939; Pro Sestio ed. W. Peterson 1910; Ad familiares ed. D.R. Shackleton Bailey 1988 Ad Atticum ed. L.C. Purser (e.a.) 1901-03 (1961-65)