Ik wil een boek schrijven, hoe kom ik aan een perskaart?

Toegevoegd na 15 minuten:
DUH!! Ik weet hoe het zit, maar voor mijn boek moet ik research doen en als ik daar aankom zeggen ze dat ik een perskaart nodig heb.
Hoe kan ik deze krijgen... ??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
DUH??? Hoe konden wij dat weten dan???

Antwoorden (5)

daar heb je geen perskaart voor nodig. Alleen een computer en een idee voor het boek. Of een blocnote, een pen en een idee voor een boek.

Als je naar het boekenbal wilt...... dan moet het boek misschien wel af zijn!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal dan wel het boekenbal van 2035 worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
....................en als ik daar aankom zeggen ze dat ik een perskaart nodig heb. daar gaat het om.
Om een boek te schrijven heb je geen perskaart nodig hoor. Gewoon beginnen te schrijven en als je klaar bent proberen een uitgever te vinden!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Denk niet,dat het proberen een boek te schrijven uitzicht biedt op het bekomen ener perskaart.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Print er zelf een uit.

Stukje plastic er omheen en je bent een heel eind.

Inspiratie in de bron.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Officiële/geldige perskaarten worden in Nederland uitgegeven door de Nederlandse Vereniging van Journalisten. Dus ik denk dat je daar eens moet informeren.
Blader de onderstaande links een door.