Veel (kinder)boeken van Kordon zijn in het NEderlands vertaald, maar deze (een ouder werkje van hem) toevallig niet. Vermoedelijk heeft dat te maken met het feit dat het een (dun; ca. 100 pagina's) boekje is dat in het onderwijs wordt gebruikt. Het is dus ook de BEDOELING dat je het in het Duits leest.

Mocht je er echter he-le-maal niet uitkomen, dan staat het Internet bol van de boekbesprekingen en uittreksels van dit boek.

Maar het is dus helaas niet in zijn geheel in het Nederlands verkrijgbaar.