Titel? Ik zoek een oud kinderboek. Het gaat over een koninkrijk, schatkist met goudstukken. En er komt een knopen/linten winkel in voor.

Verder is het boek in een handschrift letterype gedrukt en bevat het illustraties.

Toegevoegd na 5 dagen:
Er komt een prins in voor die ervoor moet zorgen dat de schatkist gevuld blijft met gouden muntstukken en daarbij krijgt hij hulp van het meisje uit het winkeltje met de linten of knopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

is het niet narnia?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, het is niet Narnia. Het is geen fantasie verhaal