Ik zoek een boek (thriller) jonge vrouwen, gevangen, doolhof, sinatra/santana, Jane Doe. Kan iemand mij helpen? (zie beschrijving)

Ik zoek een boek (thriller). Er wordt een jonge vrouw gevonden maar niemand weet hoe zij heet, dus wordt ze Jane Doe genoemd. Zij blijkt gevangen zijn te houden door een man, deze man houd meer jonge vrouwen gevangen. Voor hun eten moeten zij door een donker doolhof heen. De man draait vaak sinatra of santana, dit weet ik niet meer.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik denk dat je "Land of the living" van Nicci French bedoelt. De Nederlandse titel is "De bewoonde wereld".
Een jonge vrouw, die aan haar ontvoerder weet te ontsnappen, wordt door de politie niet geloofd en gaat ondanks haar geheugenverlies zelf op onderzoek uit.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klinkt geheel niets als de omschrijving..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
niet*
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
de samenvatting van boeken en films lijkt soms totaal niet op de werkelijke inhoud, dus zou het toch eens opzoeken, Bierrhierr :)
Misschien dit boek: (er staat niet bij waar het boek over gaat, maar gezien de Engelse titel zou dit boek mogelijk kunnen zijn)
De Engelstalige recensie (zie tweede bron) over dit boek geeft echter geen echte duidelijkheid.

Vrouw met twee gezichten / Harper Allen ; [vert. uit het Engels: Marike Leverdingen]
Editie 1e dr.
Amsterdam : Harlequin Holland, 2005
254 p : ill., krt ; 17 cm
Reeks/Serie Black rose; nr. 25. Romantic suspense
Vert. van: Guarding Jane Doe. - Don Mills : Harlequin Enterprises, cop. 2001.