Waar kan ik de US(!!!) biografie van Steve Jobs online kopen?

Online zijn er veel verschillende versies en vooral Nederlandse vertalingen. Ik wil de originele versie van de USA hebben. Kan iemand de link geven waar ik het kan vinden? Er zijn ook UK versies, maar die wil ik ook niet.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die kan je kopen bij Amazon: http://www.amazon.com/dp/1451648537/?tag=fivefingersbb-20
Walter Isaacson is de auteur, en de uitgave van Simon & Schuster uit New York. ISBN 978-1-4516-4853-9. Het is ook verkrijgbaar als e-book.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel! Ik heb het op bol.com besteld, maar nu wist ik wel wat de amerikaanse versie is, dus kon ik de goede bestellen