Hoe beschrijf je iemand die uit een flauwte ontwaakt (iemand die weer bij zinnen komt, nadat hij is flauwgevallen)?

Graag in een voorbeeld beschrijving laten zien.

Het is dus voor een boek

Toegevoegd na 7 minuten:
Het moet dus een beschrijving zijn van hoe je bijkomt, wat je dan doet enz.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Hij kwam langzaam weer bij zijn positieven, keek verdwaasd om zich heen en stamelde verward; :" Wat is er gebeurd? Waar ben ik...."?
13 jaar geleden
Hij knipperde een paar keer met zijn ogen, terwijl de wereld weer langzaam gestalte kreeg.
Verdwaas wreef hij in zijn ogen tot hij de wereld weer scherp zag
Duizelig alsof hij dronken was probeerde hij overeind te komen

etc.
Hopelijk kun je er iets mee.