wie is de schrijver van het boek de zilveren bel?

Het boek de zilveren bel is een oud boekje dat mijn oma vroeger heeft gelezen. Ze wil dit boekje graag nog eens lezen, maar ze heeft het niet zelf en ik kan het nergens voor haar vinden (dit omdat ik niets weet over de schrijver of iets dergelijks)
Wie kan mij helpen aan de schrijver/uitgever en eventueel tips geven waar ik het boekje zou kunnen kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Er is een boek met die titel geschreven door Nelly van Dijk-Has. Uitgegeven bij Kok in Kampen, 1951.
Als dat het juiste boek is, kan je het voor € 3,50 (exclusief evt. verzendkosten) bestellen bij http://boekwinkeltjes.nl/singleorder.php?id=136762993
Amadea