Ik ben op zoek naar een jeugdboek "Inge" maar de auteur is mij niet bekend. Wie kan mij helpen?

Het boek is zeker al 40 jaar oud en ik denk dat het zich afspeelt in Zweden of Noorwegen. Op de cover staat een tekening van een meisje met één vlecht aan de zijkant, denk ik.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Is het soms van C.Th. Jongejan-de Groot?
Op onderstaande link staan een aantal oude uitgaven van dit boek. Het is geschreven in 1946. Ik kan alleen nergens iets vinden over de inhoud.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hier staan 4 boeken bij met de titel "Inge". Dat ga ik verder bekijken (de cover was anders bij mijn boek, maar dat wil niets zeggen).
Alleszins hartelijk bedankt voor de moeite.

Andere antwoorden (1)

Is het misschien deze?: http://assets.catawiki.nl/assets/2012/6/8/c/9/5/c95dd6d0-93ba-012f-ddf3-00505694738d.jpg