Is het boek 'fallen in love' van Lauren Kate een vervolg op de fallen-serie?

Is het boek 'fallen in love' van Lauren Kate een vervolg op de fallen-serie? Of moet ik het meer zien als het boek 'het tweede korte leven van Bree Tanner' van de Twilight-Saga serie maar dan bij de Fallen-serie?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (2)

Je moet het beschouwen als een een romantisch tussendoortje voor de fans. Bedoeld om de wachttijd op het verschijnen van het vierde en laatste deel van de populaire serie Fallen (de titel "Extase") te verkorten.
In vier korte verhalen vertelt Lauren Kate in "Fallen in love" met veel passie de liefdesverhalen van de belangrijkste personages uit de serie, die zich afspeelt in het sprookjesachtige middeleeuwse Engeland.
Amadea
10 jaar geleden
De auteur schreef zelf dat "Fallen in Love' een tussendoortje was, een romantisch tussenboek over de belangrijke personages uit de serie. Ze was bezig met Rapture (Extase) maar had dat nog niet af.
Zie in de link hoe ze zelf dit tussendeel aankondigde.