Ik zoek de titel van een boek over een meisje dat op vakantie gaat, bij thuiskomst ontdekt ze foto's waar ze slapend opstaat. wat is de titel?

Ik heb deze recensie is een keer in een tijdschrift gelezen, maar de titel niet onthouden, maar wil graag achter de titel komen om het boek te lezen. Weet niet of de uitleg 100% klopt maar dat is wat ik me er van kan herrinneren.
Blijkbaar heeft een persoon dus dit meisje achtervolgd, en met haar camera foto's van haar gemaakt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit klinkt als het "Brood Aap"-verhaal die vrij bekend is. Het staat ook in het boek "Broodje Aap".

Kijk maar eens in de link, want daar vind je iets over het verhaal:
http://kunst-en-cultuur.infonu.nl/taal/95553-populaire-broodjeaapverhalen.html

Hopelijk ben je hiermee geholpen.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed antwoord, +.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
He kan toch ook een boek zijn met zo'n plot? In jouw verhaal is het meisje nog naakt ook.
Castle
10 jaar geleden
Het is niet mijn verhaal. Ik heb er geen letter van geschreven. In Broodje Aap verhalen willen altijd wel enige details verschillen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In jouw GECITEERDE verhaal... ik snap heus wel dat je het broodjeaap verhaal niet zelf bedacht hebt.