Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je het boek "Inferno" van Dan Brown lezen zonder dat je de vorige boeken hebt gelzen?

Ik heb alle boeken van Dan Brown gelezen, alleen van het verloren symbool ben ik zo'n beetje alles vergeten.

Nu heb ik Inferno liggen en die moet over 4 dagen terug naar de bibliotheek, nu kan ik snel lezen dus dat scheelt.

Maar mis ik veel als ik me het verhaal van "het verloren symbool" niet meer kan herinneren?

858

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Nee, je mist niets. Ik heb de andere boeken lang geleden gelezen, maar miste geen kennis over die boeken bij het lezen van dit boek.
Veel leesplezier!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
thx, dan ga ik vanavond maar beginnen, want het moet de 14e terug :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Succes. Het leest vrij snel door. En als je het niet op tijd uitkrijgt vertel ik je de clou wel ;)
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik had hem mooi op tijd uit, donderdag avond, en vrijdag terug gebracht. Bedankt voor je antwoord. Het boek was een stuk beter dan het verloren symbool, die vond ik echt waardeloos.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding