Zou een voorleesboekje uit 1873 iets waard zijn en waar kan ik t laten taxeren?

Het gaat om dit boekje:

Leer opmerken!

Een leesboekje
Voor de lagere klassen
Der
Volksschool.
1. Stukje
Derde druk
Te Venlo, bij De Wed. H. H. Uyttenbroeck.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (1)

Voor een verzamelaar of liefhebber heeft dit zeker waarde, het laten taxeren kun je laten doen bij de taxateurs van Tussen kunst en kitsch, wees er snel bij, want de kaarten zijn snel uitverkocht. TV Gelderland heeft ook zo'n programma.

Toegevoegd na 11 minuten:
Je kunt het ook hier laten taxeren: http://www.amsterdambookauctions.com/index.php?page=sell
Dan kun je het via internet gratis laten taxeren, of naar Amsterdam gaan om het te laten taxeren, beide is gratis, je kunt het dan ook eventueel aanbieden om te laten veilen.