Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe en met welke App kun je op de iPhone leuke boeken* vinden?

*Met boeken bedoel ik boeken die je dan op de iPhone kunt lezen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
659

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Voor zover ik weet zijn er niet zo veel boeken-apps in de App Store. iBooks, een app van Apple zelf, is een goede boekenapp met tienduizenden boeken in zijn store. Een hoop daarvan is Engels en betaald, maar als je dat niks uitmaakt is het best een goede app. Ook kan je via iTunes PDF's toevoegen, die dan in iBooks komen, als je bijvoorbeeld veel boeken in PDF formaat hebt die je op je iPhone wil lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik zelf de Stanza app, hiermee heb je toegang tot verschillende boekenwinkels waar veel gratis boeken staan (ook betaalde). Het meeste is Engels, maar je kunt ook zoeken op Nederlandse boeken.
Je kunt kijken wat de meest gedownloade boeken zijn, dit geeft een idee wat leuk is om te lezen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je deze op ook gebruiken met een Android telefoon?
Kimath
12 jaar geleden
Ik heb zelf geen telefoon met dit besturingssysteem, dus ik heb geen idee. Je zou even moeten zoeken in die appstore of het er bij staat.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding