In de jaren 80 had ik een dik sprookjesboek. De kaft is roze, in het boek staan kortverhalen. Zoals de raaf en de vos, de pannenkoek en het varken..?

Er stonden volkssprookjes in maar ook gewone sprookjes. Ik weet echter de naam en de uitgeverij van het boek niet. Ik zou graag dit boek terugvinden zodat ik het kan voorlezen aan mijn kindje. Weet iemand welk boek dit zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
capthavoc
12 jaar geleden
misschien dat je moeder het nog weet ?

Antwoorden (3)

Wij hebben een roze sprookjesboek daterend uit de jaren 60: 'Sprookjes van de Lage Landen'. Een fantastisch verhalenboek met ook spannende sprookjes. Het zou kunnen dat dit hetgeen is waarnaar je op zoek bent...Ik weet niet of het nog ergens te koop is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik link gewoon wat ik maar tegen kom, wat het zou kunnen zijn :-)

En ik kan verder de onderste aanraden die vond ik zelf altijd heel leuk toen ik klein was.
12 jaar geleden
Ala het deze is, kun je hem nog (tweedehands) kopen.