Bezorgt Waterstones ook in Nederland?

Ik heb in de vakantie in Londen twee boeken gekocht bij Waterstones en nu wil ik graag de volgende drie delen lezen. Kan ik deze gewoon in Nederland laten bezorgen? Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 dag:
Super, bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.8K

Antwoorden (3)

Ja, volgens hun website versturen ze ook naar Nederland.
10 jaar geleden
Er zit ook een Waterstones in Amsterdam, dus mocht je in de buurt wonen, dan kan je het misschien direct in de winkel kopen. Ik kan niet op de website vinden of deze winkel ook bezorgt. http://www.waterstones.com/waterstonesweb/navigate.do?pPageID=200010
Ook een goede Engelstalige boekwinkel is The American Book Center http://www.abc.nl/ Deze winkel zit ook in Den Haag en bezorgt in ieder geval.
Anders kun je ook nog via Amazon.co.uk (of .com of .de) bestellen. Die hebben ook een grote collectie Engelstalige boeken.
10 jaar geleden
Ik heb ervaring hiermee.
Niet het boek via de Londense vestiging gekocht, maar via de Amsterdamse.
Het boek moest wel uit Londen komen, dus dat zou geen probleem moeten zijn!