In welke volgorde kan ik het best de "Davinci Code" serie lezen?

Hallo,
op het moment heb ik de volgende boeken van Dan Brown: De Davinci Code,
Inferno, De Delta Deceptie, Het Verloren Symbool, Het Juvenalis Dilemma, en Het Bernini Mysterie. Ik ga er van uit dat deze boeken omdat, ze de zelfde hoofdpersoon hebben iets met elkaar te maken hebben maar ik kan er niet wijs uit worden in welke volgorde ik ze moet lezen.
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
30.6K

Het beste antwoord

Het Juvenalis Dilemma
Het Bernini Mysterie
De Delta Deceptie
De Da Vinci Code
Het Verloren Symbool
Inferno

Dat is de volgorde waarin hij zijn boeken heeft geschreven.
Maar de Robert Langdon-serie bestaat uit 4 boeken: 1e Het Bernini Mysterie, 2e De Da Vinci Code, 3e Het Verloren Symbool en 4e Inferno.
De Delta Deceptie en Het Juvenalis Dilemma staan er los van en hebben ook een ander hoofdpersoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt voor dit antwoord. Dit maakt een hoop duidelijk!

Andere antwoorden (1)

Het maakt feitelijk niet uit want alle boeken zijn los van elkaar te lezen. Als je toch een volgorde aan wilt houden dan kun je het beste de verschijningsdatums aanhouden:

1998 Het Juvenalis Dilemma
2000 Het Bernini Mysterie
2001 De Delta Deceptie
2003 De Da Vinci Code
2009 Het Verloren Symbool
2013 Inferno

Veel plezier