Wie weet de titel en de schrijfster van het volgende boek?

Naar aanleiding van de vraag van Yuppie over een pleeggezin , ben ik op zoek naar een boek wat ik gelezen heb, maar waarvan ik me de titel, noch de schrijfster kan herinneren.
Het gaat over een moeder, die weet dat ze niet lang meer zal leven en ze gebruikt die tijd om een pleeggezin te zoeken, zodat alle vier haar kinderen bij elkaar kunnen blijven en niet verstrooid raken. Volgens mij is het verhaal autobiografisch en speelt het zich af in Frankrijk(?)
Aan de orde komen allerlei voetangels en valkuilen.
Ik denk dat Yuppie dit boek graag wil lezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het boek dat je bedoelt is: De kracht van een moeder, geschreven door Marie-Laure Picat.
ISBN 9789044325034
Uitgegeven in 2009 door uitgeverij: The House of Books in Vianen.

HdW