Waar kun je alle harry potter boeken in het Nederlands vinden??

Hallo,

Ik ben opzoek naar alle Harry Potter boeken in 1 set maar wel in het Nederlands... ik kan ze dus jammer genoeg alleen in het Engels vinden..
Dus zou iemand kunnen helpen?
Het liefst niet te duur.

Groetjes

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja er staat maar 1 alleen te ver en wil ze wel eerst kunnen zien als ze 2e hands zijn...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja goh maar ik wil ze kopen... die bij ons in de bieb vallen uitelkaar en zijn er haast nooit.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien kun je proberen om zo'n box bij een boekhandel te bestellen? Ik doe dat ook als ze bepaalde boeken niet hebben. Zij bestellen die dan en dan kun je ze later ophalen. Als je ze toch nog goedkoper wilt hebben zou ik toch blijven rondsnuffelen op het internet op een mooi aanbod.

Antwoorden (2)

Bij bol.com kun je ze allemaal bestellen.
Er zijn ook goedkopere varianten bij, en ik zie ook tweedehandse staan voor bijvoorbeeld 5 euro per stuk. Maar dan heb je ze misschien niet allemaal in een keer, zo ver heb ik niet gekeken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
al aan de bibliotheek gedacht?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoals ik al eerder zei ik wil ze kopen -,-