Wat is een bouquet verhaal?

voor een opdracht moet ik een bouquet verhaal afmaken, maar heb geen idee wat het is??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat is een romantische vertelling met verder heel weinig literaire inhoud. Op de eerste bladzijde kom je al te weten hoe het zal aflopen. Het is niet meer dan een uitgebreide beschrijving hoe iemand verliefd raakt op een ander, en hoe ze uiteindelijk in elkaars armen vallen. In zwijmelwoorden opgeschreven. Net als een stripverhaal in de Tina, maar dan zonder plaatjes.
Amadea
10 jaar geleden
Poet
10 jaar geleden
Feitelijk weet je dus al hoe het afloopt voordat je het boek hebt.
In de stijl van de Bouquetreeks; zwijmelverhalen die periodiek uitgebracht worden in massaproductie, ook wel aangeduid als keukenmeidenromans. Kortom, hapklsre lectuur van de onderste plank voor de liefhebsters.