Waar kan ik het boek De wereld in woording kopen/vinden, mogelijk is de titel nog iets anders?

Hallo,

mijn oma is al 60 jaar opzoek naar dit boek, het heet volgens haar De wereld in woording ofzo iets, het gaat over, hoe de wereld er in de toekomst uitziet

Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Toch nog een boek gevonden dat het heel goed zou kunnen zijn:

H.G. Wells. De wereld in wording. Utrecht, Bruna, 1936. Vertaling van "The shape of things to come". Dit boek is ook verfilmd, een science fiction film. Antiquarisch is het nog wel te vinden.

Toegevoegd na 11 minuten:
Het is een futuristische studie waarin wordt gespeculeerd over de resultaten van ontwikkelingen op politiek, sociaal en wetenschappelijk gebied, die gedurende de 20e eeuw hun beslag zouden moeten krijgen.

Voor € 9,60 is het bijvoorbeeld te koop bij http://www.leitzepleijn.nl/filosofie.htm
Amadea