Bestaat er een site waar je schrijvers kan vergelijken?

dan bedoel ik:

als ik bijvoorbeeld Tolkien intoets, dat er andere schrijvers komen die ongeveer dezelfde boeken als tolkien schrijven

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet dat ik weet, maar toevallig weet ik dat CS Lewis, de schrijver van The Chronicles of Narnia zijn verhalen deels gebaseerd heeft op de verhalen van zijn goede vriend Tolkien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je van Tolkien houdt, zou ik boeken van Robin Hobb, Garth Nix, Christopher Paolini, en Raymond E. Feist aanraden!

Het beste antwoord

http://romanadvies.bibliotheek.nl

hier kan je meerdere schrijvers intikken en zoekt hij een verband tussen die schrijvers
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bol.com / amazon.com

Zij tonen boeken die andere mensen kochten die het boek gelezen hebben. Door daar te zoeken naar tolkien kun je vaak ook andere interessante boeken vinden.

Toegevoegd na 10 minuten:
Als toevoeging naar aanleiding van de reactie:
De meeste boeken die aangegeven worden kloppen wel. Natuurlijk kan er wel eens 1 naast zitten. Maar met de duizenden klanten die bol en amazon hebben kom je hiermee op een vrij goede benadering uit van wat populaire boeken in hetzelfde genre zijn.

Daarnaast zit je ook gelijk in de categorie van dat boek en daar kun je er meer vinden. Categorien van Bol.com toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, maar dat klopt lang niet altijd. Ikzelf koop heel veel verschillende soorten boeken. Ook schaf ik af en toe boeken aan voor anderen. Stel ik heb Tolkien gekocht en vervolgens een hele verzameling technische autoboeken voor mijn broer, dan kan het voorkomen dat de suggestie een auto-boek wordt :)