Kan je ergens je tekst laten nalezen door mensen die er verstand van hebben?

Ik heb een verhaal moeten schrijven voor school, ik zou het graag laten nalezen door iemand die ik iet ken, die zal objectiever zijn dan mensen die ik ken, is er ergens een site waar je iemand je tekst kan laten nalezen?

Toegevoegd na 26 minuten:
Ik vraag het liever niet aan iemand die ik ken, die zeggen dat het goed is zelf als het dat niet is

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Er zijn tal van bureaus die teksten nalezen, maar dat is dan natuurlijk tegen betaling, google maar eens op 'teksten redigeren'. Wellicht heb je iets aan bijgevoegde bron, waar een aantal algemene richtlijnen worden gegeven waar je je tekst aan kan toetsen. Of anders aan een mede-scholier vragen die je minder goed kent om elkaars teksten te lezen. Succes!

Bronnen:
http://www.hvds.nl/cgi-bin/artikel.cgi?ID=1535

Ik neem aan dat er meerdere docenten van het betreffende vak op je school rondlopen? Als dit het geval is kun je een andere docent van dat vak je tekst laten nalezen. Meestal doen ze dit met plezier, want ze zijn er leraar om geworden om leerlingen iets bij te brengen. Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100