Hoe heet het boek waar een vrouw wakker wordt in een ziekenhuis en zich niks meer kan herinneren?

Het gaat over een vrouw, ze wordt wakker in het ziekenhuis. Ze herkent niemand en ook van het werk wat ze doet weet ze niks af. Ze heeft volgens mij een auto ongeluk gehad (ik kan me iets herinneren dat ze daarvoor een man had ontmoet in het verkeer, daarna een ongeluk kreeg en vervolgens niks meer kan herinneren). Het is niet 'Voor ik ga slapen' van Watson, het was wel een engelse schrijfster, dacht ik.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk meteen aan Der Trakt van Arno Strobel, maar dat is bij mijn weten niet in het Nederlands vertaald. Dus dat zal hem niet zijn.

Het beste antwoord

Lijkt mij: ken jij mij nog. Van sofia kingsella
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is 'm inderdaad! Dankjewel

Andere antwoorden (3)

Wat het ook kan zijn is: "Trouw aan jezelf" van Danielle Steel.
Enkele jaren na de dood van haar tweede echtgenoot met wie ze een gelukkig huwelijk had, besluit een wereldberoemde actrice een roman te gaan schrijven. Om inspiratie op te doen gaat ze naar Parijs. Maar al op haar eerste dag daar wordt ze slachtoffer van een terroristische aanslag. Ze belandt in een ziekenhuis, is haar geheugen kwijt en heeft geen enkele identificatie bij zich. Na enige tijd, wanneer haar familie zich ongerust maakt en naar haar op zoek gaat, komt men achter haar ware identiteit. In het bijzijn van haar dierbaren komt langzaam aan haar geheugen terug. Ook krijgt ze in het ziekenhuis bezoek van een vroegere Franse minnaar.
Amadea
11 jaar geleden
Misschien deze titel:

Kus : thriller / Ted Dekker & Erin Healy ; vert. [uit het Engels] door P.J. de Gier
Kampen : Kok, cop. 2009
351 p ; 24 cm
Vert. van: Kiss. - Nashville : Westbov Press, cop. 2008.
Boekhoekinfo: Een jonge vrouw lijdt aan geheugenverlies nadat ze uit een coma als gevolg van een ongeluk is ontwaakt; als ze achter de waarheid probeert te komen, loopt haar leven gevaar.

of deze

Ken je me nog? / Sophie Kinsella ; [vert. uit het Engels Mariëtte van Gelder]
Editie: 6e dr.
Vianen [etc.] : The House of Books, 2009
336 p ; 21 cm
1e dr. Nederlandse uitg.: 2008. - Vert. van: Remember me? - London [etc.] : Bantam Press, cop. 2008.
Boekhoekinfo: Door geheugenverlies is een jonge vrouw drie jaar van haar leven kwijt; zij blijkt in die tijd een totaal andere persoon te zijn geworden.
ISBN: 9789044325591
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wellicht Remember me? van sophia Kinsella?